07 November 2006

SUDAH GARU GATAL PULA
Menurut Tuan Pengetua, semasa pembentangan esok, sebarang bantahan dan tidak puas hati guru-guru tidak akan dilayan. Semuanya muktamad! Banyak perkara pelik dan luar jangkaan akan berlaku dalam pembentangan jawatankuasa, terutama dalam ko-kurikulum. Banyak nama yang tidak dijangka akan menerima jawatan baru.

Khabarnya Setiausaha Badan Beruniform, Setiausaha Persatuan dan Kelab dan juga Sukan akan menerima setiausaha baru, yang semestinya guru perempuan. Ada seorang guru (ustazah senior!) akan memegang jawatan yang boleh dikatakan mencabar dalam ko-kurikulum. Penyelaras ko-kurikulum mempunyai hujah untuk mempertahankan kemahuannya. Adakah ustazah akan menjadi penasihat Kelab Seni Silat?

Seorang guru kementerian akan mendapat jawatan baru dan dikatakan sangat sesuai untuk meletakkan beliau di tempat berkenaan. Beliau telah dibawah berhijrah ke unit baru untuk memberi peluang kepada beliau membuktikan kebolehan dan kemampuan sebenar beliau. Setiausaha kantin sekolah juga dikatakan akan menerima setiausaha baru, beliau seorang yang sangat 'mesra makanan'. Koperasi juga akan menerima orang baru!

Ehem : Nak ajak ke rumah terbuka pada minggu depan! Semua dijemput hadir!

No comments: