01 November 2006

KEM PECUTAN AKHIR SPM DI IMPIANA RESORT

Seramai 100 pelajar dari 3 buah sekolah akan menyertai Kem Pecutan Akhir SPM yang akan diadakan selama 3 hari mulai 2 November hingga 4 November di Impiana Resort, Cerating, Pahang. Menurut Penolong Kanan Akademik SMA. Al-Falah, Cikgu Adnan Hamzah, Sek. Men. Agama Al-Falah yang bertindak sebagai tuan rumah menghantar 40 orang pelajar manakala Sek.Men. Agama Sultan Ismail, Dungun dan Sek. Men. Agama Mahmuddiah, Hulu Terengganu masing-masing menghantar 30 orang pelajar.

Menurut Penyelia Hal Ehwal Murid di Bahagian Pendidikan, Ustaz Mohamad Rani bin Mohamad, semua pelajar akan mula tiba seawal jam 2 petang dan masing-masing akan berseminar selama 3 hari.

Pelajar-pelajar akan mendapat bimbingan daripada fasilitator yang berpengalaman, terdiri daripada guru-guru Matematik, Bahasa Arab, Bahasa Melayu dan juga Bahasa Inggeris.

Majlis penutup akan disempurnakan oleh Ketua Penolong Pesuruhjaya Bahagian Pendidikan, Tuan Haji Abdul Aziz bin Abdullah pada 4 November jam 12.30 tengahari di Dewan Kasturi.

Ehem : Ada menawarkan pakej bulan madu untuk warga pendidik

1 comment:

Unknown said...

Tahnia danterima kasih diatas penghasilan Blogs yang menarit.
Semoga di masa akan datang lebih menarik dan berkualiti.
Sedikit pembetulan

Nama Ustaz Mohamad Rani bin Mohamad.