02 November 2006

ROMBAKAN KABINET 2007
Ramai yang akan bertukar jawatan dalam rombakan terbaru jawatankuasa sekolah untuk tahun 2007. Dalam perjumpaan Pengetua dengan Penolong Kanan Akademik, Penolong Kanan HEM dan Penyelaras Kokurikulum yang berakhir jam 3 petang tadi banyak perubahan yang dilakukan demi memantapkan lagi pengurusan sekolah. Cikgu Syarifah Sakinah, Ustazah Tuan Safauwiah, Ustazah Hamidah, Ustazah Amira, Ustazah Hamidah,Cikgu Azizah,Ustazah Kamariah, Cikgu Mustaffa, Cikgu Wan Fauziah, Cikgu Rusiah dan beberapa orang lagi akan berpindah 'kementerian'.

Terdapat juga beberapa jawatankuasa baru yang diperkenalkan pada tahun depan seperti Jawatankuasa Perayaan Sekolah , Jawatankuasa Surau, Jawatankuasa Tugas Mingguan Guru, Jawatankuasa Majalah Sekolah, dan beberapa jawaatankuasa baru.

Dalam kokurikulum juga banyak perubahan dilakukan, dan banyak muka baru yang akan menduduki jawatankuasa ini untuk memberi peluang yang sama rata kepada semua guru.

Semua jawatankuasa 2007 akan dibentangkan dalam Mesyuarat Guru yang akan diadakan pada 8 November ini, jam 2.30 petang.

Mesyuarat terpaksa diadakan lebih awal untuk memberi peluang kepada semua jawatankuasa mengemukakan takwim masing-masing sebelum dibawa ke mesyuarat penyelarasan di peringkat jabatan yang dijangkakan akan diadakan pada bulan ini juga.

Ehem : Mesyuarat minggu depan dijangka hangat lagi hangit!

1 comment:

Syarifah Sakinah al Idrus said...

Biar hangit..jangan sampai Rentung!