08 November 2006

Sedang khusyuk mendengar kata-kata Pengetua

MESYUARAT GURU
Seperti surat panggilan mesyuarat yang diedarkan, maka tibalah hari yang ditunggu-tunggu oleh semua guru untuk mengetahui rombakan kabinet 2007. Masing-masing dihujani dengan tanda tanya yang bukan sedikit, tak kurang juga yang berdebar-debar. Yang pasti, Setiausaha Projek PMR disandang oleh Cikgu Wan Fauziah Wan Agil, manakala Setiausaha Projek SPM dipikul oleh Cikgu Syarifah Sakinah. Ustazah Tuan Safauwiah pula menjawat Setiausaha Keceriaan, dan Cikgu Mazidah Long diberi tanggungjawab mengepalai Unit Bimbingan Kaunseling memandangkan beliau mempunyai kelulusan Kaunseling.

Cikgu Norazlina Mohd Nor pula akan mengambilalih jawatan sebagai Setiausaha Rawatan dan Kesihatan Pelajar daripada Ustazah Amira. Ustazah Hamidah pula akan beralih angin ke Jawatankuasa Surau, Kerohanian dan Dakwah manakala Cikgu Rabi'ah pula akan memimpin Jawatankuasa Perayaan.

Cikgu Sulha pula akan menjawat Jawatan Penolong Setiausaha Sukan manakala Ustazah Amira akan memberi sentuhannya sebagai Setiausaha Khitobah. Cikgu Zorita akan mengepalai Jawatankuasa Kebersihan.

Cikgu Zahian dipilih untuk menjawat jawatan Setiausaha Badan Pengawas, manakala Lembaga Tatatertib Sekolah masih dipegang oleh Cikgu Zakaria.

Cikgu Marina dipilih menggantikan Cikgu Suziyna Mas Ayu sebagai Setiausaha Mesyuarat.

No comments: