01 November 2006

AHLI KELUARGA AL-FALAH YANG BARU

Al-Falah mendapat ahli keluarga baru, Cik Saliza binti Salleh yang mula bertugas sebagai Pembantu Makmal mulai 15 Oktober yang lalu. Saliza yang berasal dari Kijal merasa sangat gembira bertugas di sini kerana mendapat tunjuk ajar dan bimbingan daripada guru-guru dan juga kakitangan.

Teman rapat beliau, Encik Hatta telah ditukarkan ke Makmal 3 yang terletak di hadapan perpustakaan mulai 1 November 2006. Maka tiada lagi akan kedengaran dengkuran syahdu dari bilik makmal yang turut menempatkan Cikgu Mustaffa Mamat.

CERITA IBU DAN ANAK

Cikgu Rodziah Yahya, guru Bahasa Inggeris telah selamat melahirkan anak pada 14 September 2006 yang lalu. Putera ketiga yang dilahirkan seberat 3.5 kg diberi nama Irsyad Nuruddin bin Shamiun. Cikgu Rodziah yang sibuk dengan tugas dengan sebagai guru Bahasa Inggeris dan juga pelajar separuh masa di Maktab Perguruan Batu Rakit tidak dijadikan halangan untuk membawa ahli baru dalam keluarga. Walaupun sibuk, tanggungjawab sebagai seorang isteri dan ibu tetap menjadi keutamaan. Kehadiran Irsyad Nuruddin menjadi pengikat kasih sayang dan kebahagiaan kepada Cikgu Rodziah di samping suami yang sentiasa memahami kehendak isteri dan keluarganya.

Cikgu Zorita Sulaiman, guru matematik, juga selamat melahirkan seorang puteri yang diberi nama Qurratu 'Ain binti Ismail pada 8 Ogos 2006.

Seluruh warga sekolah mengucapkan tahniah!

Ehem : Sedang membuat bancian anak-anak yang dilahirkan kembar oleh guru dan kakitangan Al-Falah.

No comments: