01 August 2007



Cikgu As'ari antara pengunjung Pameran Buku yang diadakan di luar perpustakaan

SEHARI BERSAMA PSS MERIAH
Hari Pusat Sumber Sekolah(PSS) yang julung kali diadakan pada 30 Julai 2007 mendapat sambutan hangat dari seluruh warga Al-Falah. Program Sehari Bersama PSS yan dianjurkan oleh Pusat Sumber Sekolah di bawah pimpinan Ustazah Wan Hafsah dan digerakkan secara bersama jawatankuasa PSS serta dibantu oleh semua guru dan kakitangan Al-Falah telah memberi peluang kepada warga Al-Falah untuk mendekati dan mengenali PSS dengan lebih dekat lagi.

Pelbagai program dan acara menarik diadakan untuk semua guru dan pelajar, antaranya Pameran Buku, Pendaftaran Keahlian Perpustakaan Awam Cawangan Kemaman, pertandingan, menaip pantas, Mencari Harta Karun,membaca berita, Teka Silangkata,Meneka jumlah Disket, Meneka Jumlah CD dan meneka jumlah muka surat buku selain acara cabutan bertuah.

Sehari Bersama PSS telah berlangsung sejak awal pagi dengan penyertaan menyeluruh oleh warga sekolah dan kemeriahan sambutan begitu dirasai apabila ramai pelajar yang berebut-rebut untuk mennyertai program dan acara yang dipertandingkan.

Majlis Penutup dan Penyampaian Hadiah disempurnakan oleh Tuan Haji Aziz bin Wahid, Penolong Kanan Pesurujaya (Penaziran) yang mewakili Tuan Ketua Penolong Pesuruhjaya (Bahagian Pendidikan).

No comments: