31 October 2006

Ustazah Paridah kemalangan
Pada pagi ahad 29 Oktober 2006, Cikgu Adnan memberitahu bahawa Ustazah Paridah telah ditimpa kemalangan. Kata Cikgu Adnan lagi, Ustazah Paridah dikejarkan ke Unit Kecemasan kerana beliau mendapat kemalangan apabila kereta yang dipandunya melanggar sebuah treler yang diletakkan di bahu jalan berhampiran kedai nasi ayam di Kampung Mak Chili. Kata Cikgu Adnan lagi yang kebetulan jiran kepada Ustazah Paridah memberitahu, Ustazah Paridah tidak nampak treler yang diletakkan di bahu jalan kerana silau cahaya matahari pada pagi tersebut.

Cikgu Adnanpun mengajak Pengetua menziarahi Ustazah Paridah. Menurut khabarnya, Ustazah Paridah mendapat cedera ringan dan menerima rawatan pesakit luar dan dibenarkan pulang.

Mujurlah Ustazah Paridah tidak mengalami kecederaan yang serius. Pihak sekolah tidak pasti adakah kemalangan yang menimpa Ustazah Paridah dimasukkan dalam statistik kemalangan Ops Sikap yang dilancarkan oleh pihak polis sempena perayaan deepavali dan hari raya aidil fitri. Seluruh warga Al-Falah termasuk SRAB mendoakan agar Ustazah cepat sembuh dan rajin-rajinlah makan ubat.

Ehem : Suka makan nasi ayam Kedai Lut sambil memakai cermin mata hitam.

No comments: