31 October 2006


MESYUARAT DANA KHAS BERSAMA JKR
Pengetua, Ustaz Che Ali Che Mat bersama-sama dengan Cikgu Adnan (PK 1), Cikgu Mohd Junaidi Alias (PK HEM) dan Cikgu Ahmad Pauzi (Penyelaras Koko) telah menghadiri mesyuarat Dana Khas di Bilik Mesyuarat Jabatan Kerja Raya (JKR) Daerah Kemaman. Mesyuarat yang dipengerusikan oleh Jurutera Daerah (Bangunan) Tuan Haji Nordin membincangkan beberapa projek pembangunan dan penyelenggaraan yang bernilai RM1.5 juta.

Antara projek yang akan dilaksanakan ialah pengubahsuaian dan membina pejabat sekolah beserta bilik pengetua dan bilik penolong kanan. Selain itu, keutamaan juga diberikan kepada projek pembesaran surau sekolah, menaiktaraf padang bola, lanskap dan seni taman di hadapan bilik guru, mengecat bangunan pentadbiran, asrama putera dan puteri serta dewan makan dan juga kantin sekolah.

Mesyuarat yang turut dihadiri 8 orang juruteknik dan pembantu juruteknik akan menyiapkan kerja-kerja yang berkaitan dengan sebut harga sebelum dibuka kepada kontraktor. Kemungkinan projek terawal akan dijalankan sebaik sahaja peperiksaan SPM berakhir.

Ehem : Tahun depan, program keceriaan dan kebersihan akan menjadi keutamaan.

1 comment:

Syarifah Sakinah al Idrus said...

Seronoknyer kalau impian menjadi kenyataan...mimpi menjadi realiti.
Jadikan sekolahku syurgaku...