05 July 2008

Tergelak mendengar seloka

Pengetua menenangkan seorang pelajar yang sebak

Pengetua menerima cenderhati daripada Tn. Hj.Razak Jusoh

Ustaz Che Ali menyampaikan cenderahati kepada Pengarah Yadim, En. Mahadi Awang


PERASMIAN PENUTUP KEM PERKASA REMAJA

Perasmian Penutup Kem Perkasa Remaja yang dianjurkan oleh YADIM ZON TIMUR dengan kerjasama JHEAT disempurnakan oleh Tuan Hj. Razak bin Jusoh (Pen. Pesuruhjaya Hal Ehwal Pelajar) di Dewan Abdul Rahman Limbong, Institut Integriti Negeri Terengganu.

Dalam ucapan tersebut, Tuan Hj Razak Jusoh berpesan kepada semua peserta supaya berusaha mempertingkatkan potensi diri dan menjadi pelajar yang cemerlang dalam bidang akademik dan juga sahsiah. Tambah beliau lagi, semua pelajar mempunyai potensi dan keupayaan yang sama dan tidak mustahil untuk menjadi pelajar yang cemerlang. Pihak jabatan sentiasa memberi sokongan untuk mengadakan pelbagai kursus untuk para pelajar.

Sebelum itu, Ustaz Che Ali bin Che Mat, Pengetua SMA.Al-Falah, Kemaman mengharapkan semua peserta akan beroleh manfaat dan mampu untuk mengubah diri masing-masing kerana banyak yang dicurahkan oleh pihak sekolah mahupun jabatan untuk mengadakan pelbagai kursus. Jika pelajar tidak mahu berubah, semua usaha, tenaga dan wang ringgit yang dibelanjakan akan menjadi sia-sia.

Pengarah YADIM Zon Timur, Encik Mahadi Awang dalam ucapannya merakamkan ucapan terma kasih kerana JHEAT dan SMA. Al-Falah kerana memberikan kerjsama yang baik kepada YADIM untuk mengadakan kem seumpama ini. Beliau juga mengharapkan semua peserta akan membawa pulang semua ilmu yang diperoleh untuk dipraktikkan dalam kehidupan.

No comments: